浮生若梦hf

This Is How We Party - Amy Deasismont

庭燎:

10月11日,晴。

以为自己将社保卡弄丢了,在准备拨打挂失电话找本子写字的神奇一刻居然又找到了……赶紧吃块辣条压压惊。


This Is How We Party

by  Amy Deasismont


 I know you don't love me
我知道你并不爱我
I don't even like myself
我自己都不喜欢自己
So how could you like me?
你又怎么会喜欢我呢?
Do you think I care?
你觉得我会在意吗?
Oh I know how to have fun
我知道怎么做才会开心
I know how to numb the pain
我知道怎么把疼痛麻痹

I drink another glass of this
我又喝了一杯
You empty your cup and then
你也干了这杯
(Oh oh oh)Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we party
我们就这样狂欢
(Oh oh oh)You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
(Oh oh oh)Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we party
我们就这样狂欢
(Oh oh oh)You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
I know you don't love me
我知道你并不爱我
I don't even like myself
我自己都不喜欢自己
So how could you like me?
你又怎么会喜欢我呢?
Do you think I care?
你觉得我会在意吗?
I need a distraction
我需要排解情绪
And I got my eye on you
然后我看见了你
Feeling low so we chase highs
心情低落所以我们寻欢作乐
Drink away our young blues, ah
借酒消掉我们年轻的忧郁
If we were sober
如果我们保持清醒
We wouldn't go there
我们就到达不了那里
(Oh oh)
(Oh oh)
You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
(Oh oh oh)
(Oh oh oh)
Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we party
我们就这样狂欢
(Oh oh oh)
(Oh oh oh)
You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
(Oh oh oh)
(Oh oh oh)
Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we party
我们就这样狂欢
(Oh oh)
(Oh oh)
You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
(Do it, do it, do it, do it...)
(Do it, do it, do it, do it...)
If we were sober
如果我们保持清醒
We'd know it's over
我们该知道这一切已结束
You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
(Do it, do it, do it...)
(Do it, do it, do it...)
Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we do it
我们就这样狂欢
(Do it, do it, do it, do it...)
(Do it, do it, do it, do it...)
If we were sober
如果我们保持清醒
We'd know it's over
我们该知道这一切已结束
Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we party
我们就这样狂欢
You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
Cause this is how we do it
因为我们就是这样
This is how we party
我们就这样狂欢
You just need a body
你只想要欢愉
And I just need somebody
而我只要有人陪
(Body, body, body, body, body...)
(Body, body, body, body, body...)

贡献翻译:miruzs

评论

热度(9)